קידום אתרים
קידום אתרים בגוגל אופטימיזציה שיווק באינטרנט המלצות מיקומי לקוחותינו מי אנחנו צור קשר
   

עיצוב אתרים

שתפו עם החברים


עיצוב אתרים
הוא תחום המשלב פרקטיות עם יצירתיות ומעוף. אתר יפה שאינו פרקטי לא יקדם אותנו וההיפך הוא גם נכון. עיצוב האתר הוא אחד המרכיבים המשמעותיים בתהליך בניית אתר חדש.

יש כיום בשוק כמות גדולה של מעצבי אתרים. המעצבים נבדלים אחד מהשני בהכשרתם, באיכות העבודה, במהירות העבודה, במחירים ובניסיון שהם צברו. אחת הדרכים היעילות לבחון רמה של מעצב אתרים היא פשוט לעיין בתיק העבודות שלו. עין רגישה תוכל לזהות איכות של עבודה.

האם עיצוב אתרים הוא תחום מורכב כל כך? האם בכלל צריך להוציא על זה כסף? החלטה זו תלויה בשאיפות האתר ומטרותיו. אתר בסדר גודל בינוני ומעלה מחייב רמת עיצוב גבוהה. כיום, מראה האתר וחווית המשתמש הם דברים קריטיים להצלחתו של אתר.

שוק האינטרנט מוצף בכמות אדירה של אתרים (מוצלחים יותר ומוצלחים פחות), סף הגירוי של הגולשים הרבה יותר גבוה מבעבר ובמובן מסוים הגולשים הפכו ל"קשים להשגה". אם המסר השיווקי של האתר לא מספיק קולע או אם האתר לא נראה טוב מבחינה ויזואלית, הגולש פשוט יצא מהאתר תוך זמן קצר.

לוגו מעוצב לדוגמא 
לוגו מעוצב לדוגמא - אתר טוקבק


בימינו עיצוב הוא אינדקטור לאיכות. אתר שמשקיע בעיצוב הוא בד"כ אתר שגם משקיע בתכנון האתר, במוצרים שלו ובשירות שהוא נותן ללקוחותיו. העיצוב הוא הפנים של העסק ובד"כ ישפיע מאד על הרושם הראשוני שיווצר אצל הלקוח. בעסקים ובחיים בכלל - יש משמעות אדירה לרושם ראשוני.

יש מי שממעיט בערכו של עיצוב אתרים מתוך חוסר היכרות עם התחום. עיצוב אתרים מקצועי משלב בתוכו הרבה חשיבה שיווקית ופסיכולוגית.

אלו המשימות העיקריות העומדות בפני מעצב אתרים:

  • לוגו - הלוגו מתמצת בתוכו את הרעיון של העסק. הלוגו הוא אחד הדברים הבולטים באתר והוא בד"כ מלווה את העסק גם מחוץ לאתר האינטרנט. מדובר באלמנט המרכזי ביותר בתוך התקשורת השיווקית מול הלקוחות. בשל חשיבותו הגדולה, פעמים רבות עיצוב לוגו מתומחר בנפרד מעיצוב האתר.
 
  • גוונים לעבודה – אחד השלבים הראשונים בעיצוב אתר הוא בחירת 3-4 גוונים שיהיו דומיננטים במראה האתר. הגוונים שנבחר חייבים להדהד עם אופי האתר ועם המוצרים. כמו כן על הגוונים להדהד אחד עם השני. יש ליצור הרמוניה צבעונית בתוך האתר, כך שהאתר יהיה מספיק מעניין אך לא עמוס מדי.
 
  • שפה עיצובית – לאחר שמציגים למעצב את המבנה הכללי של האתר (איפיון האתר), עליו לבנות לאתר שפה שיווקית. רובנו כלל לא מודעים לעובדה שלכל אתר בינוני ומעלה שאנחנו מכירים יש שפה עיצובית ייחודית ואחידה. שפה עיצובית היא מה שגורם לאתר לקבל אופי משל עצמו ולהיראות טוב. האתגר של המעצב הוא ליצור אלמנטים מסוימים שיחזרו על עצמם ברחבי האתר בוריאציות שונות, באופנים שונים, בצבעים שונים ובגדלים שונים. כך יוצרים אצל הגולש חוויה ויזואלית של מוצר שלם ואסתטי.
 
  • עיצוב אלמנטים – אתרים שונים נבדלים במידה בה הם משקיעים בעיצוב אלמנטים גרפיים באתר. יש באינטרנט אלמנטים חינמיים כמו סמיילי, חצים ותבניות. אלא שאם נשתמש באלמנטים כאלו, הגולש ירגיש במידה רבה שהוא נמצא באתר זול, באתר שהוא כבר מכיר. אתר איכותי מעצב לעצמו אלמנטים מסוימים, כחלק מיצירת השפה השיווקית באתר.

חברת SEOleader עובדת לאורך השנים עם מספר רב של מעצבי אתרים. במידה ואתם מחפשים מעצב מוכשר, צרו עמנו קשר ונשמח לעזור! לאור הניסיון שלנו, נוכל לספק לא מעט עצות מועילות לתחילת הדרך.


 
צור קשר    03-5188848
054-2478838